در ماه مبارک رمضان سال 1399 با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی جلسات دینی و عدم امکان اعزام مبلغین بهصورت حضوری، یکی از راههای جایگزین برای ارتباط با مخاطبین استفاده از ظرفیت فضای مجازی بود. مدرسه راهبری علم و عمل برای این منظور اقدام به راهاندازی یک پویش نمود.
«پویش همگرام» یک پویش تبلیغی بود که بهعنوان یک الگوی تبلیغی مطرح گردید. این پویش شامل پشتیبانی فنی و محتوایی از محصولات رسانهای تولیدی و حمایت از ایدههای جذاب و کاربردی بود که بیشتر مخاطبین آن از شرکتکنندگان در دوره آموزشی ولاگ بودند. در این پویش 200 نفر از طلاب مشارکت داشته و به تولید محتوا و تبلیغ در ماه مبارک رمضان پرداختند.