در ماه مبارک رمضان سال 1399 با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی جلسات دینی و عدم امکان اعزام مبلغین به‌صورت حضوری، یکی از راه‌های جایگزین برای ارتباط با مخاطبین استفاده از ظرفیت فضای مجازی بود. مدرسه راهبری علم ­و عمل برای این منظور اقدام به راه‌اندازی یک پویش نمود.

«پویش همگرام» یک پویش تبلیغی بود که به‌عنوان یک الگوی تبلیغی مطرح گردید. این پویش شامل پشتیبانی فنی و محتوایی از محصولات رسانه‌ای تولیدی و حمایت از ایده‌های جذاب و کاربردی بود که بیشتر مخاطبین آن از شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی ولاگ بودند. در این پویش 200 نفر از طلاب مشارکت داشته و به تولید محتوا و تبلیغ در ماه مبارک رمضان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید